سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...I am alone
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 93/7/27 ساعت 8:9 ع توسط anahita


به گزارش بولتن نیوز،به گفته یک فوق تخصص جراحی ترمیمی هرچقدر مراقبت های اولیه در شرایط اسیدپاشی کامل تر و دقیق تر باشد و مراقبت بیشتری انجام شود، برای این بیماران طبیعتا موارد ناشی از سوختگی های عمیق کمتر خواهد بود.

جام جم سرا:4 زن قربانی اسیدپاشی های این روزهای اصفهان شده اند. موتورسوارانی اسید به دست، دست به کار شده اند تا اسیدپاشی کابوس هر لحظه مردم این شهر شود. افرادی که با هدف نامعلوم قصد کرده اند تا روی خوش زنان به زندگی را بگیرند. ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/7/27 ساعت 2:48 ع توسط anahita


محققان کانادایی در حال تلاش برای شناخت پروتئین عامل نجات سلول‌های گیرنده نور شبکیه چشم هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- یکی از مهمترین عوامل دخیل در نابینایی از بین رفتن نوعی پروتئین ناشناخته در حفظ سلامت و عملکرد سلول‌های گیرنده نور در شبیکه چشم انسان است، به طوری‌که کاهش سطح این پروتئین در شبکیه ارتباط مستقیمی با نابینایی دارد.

پروفسور واسانت رمورتی، محقق دانشگاه پزشکی مونترال اظهار کرد: عملکرد اجزاء درون سلولی مشابه قطعات یک خودرو است، چرا که وجود بنزین در باک برای حرکت موتور ضروری است، بنابراین پروتئین‌ها نیز برای عملکرد اختصاصی و کارایی صحیح سلول‌ها ضروری هستند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع یعنی شناخت بهتر حس بینایی، تیم تحقیقاتی ما در تلاش برای شناخت بهتر سلول‌های بینایی و نحوه تاثیر این پروتئین حیاتی در بینایی هستند که امیدواریم در آینده نزدیک با شناخت بهتر و کارایی سلول‌های چشم بتوان برای درمان نابینایی اقدامی عملی انجام داد.

این مطالعه در نشریه Health   منتشر شده است.

منبع:شهر خبر



  



نوشته شده در تاریخ 93/7/27 ساعت 2:42 ع توسط anahita


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 10 روز گذشته تیم گشتی پلیس راه میامی در محدوده چشمه سفید و عباس آباد به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند.
 
استعلام از سامانه پلیس راهور ناجا مشخص کرد که خودروی مورد نظر سرقتی بوده و تیم گشتی پلیس اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کند که راننده بدون توجه به ایست ماموران از محل فرار می‌کند.
 
سارق در حال فرار با خودروی سرقتی وارد جاده ای در دست احداث می شود و به علت ناآشنایی با مسیر، به داخل پلی سقوط کرده و پس از پیاده شدن از خودرو به فرارش ادامه می دهد که سرانجام ماموران گشت پلیس راه موفق به دستگیری وی می شوند.
 
متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی شده است.

منبع:shahrekhabar.com



  



نوشته شده در تاریخ 93/7/27 ساعت 2:41 ع توسط anahita


وقوع طوفان در نپال دست کم 44 کشته در کوه‌های هیمالیا بر جای گذاشت. <\/h3>

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، به نقل ازشبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، طوفان برف در نپال موجب کشته شدن دست کم چهل و چهار تن در کوه های هیمالیا شده است.

 
 به طور معمول شرایط آب و هوایی در این فصل سال در کوه های هیمالیا در نپال خوب است. اما طوفان شدید برف در این هفته کارشناسان هواشناسی را شگفت زده کرد. این طوفان 44 کشته برجای گذاشت که نوزده تن آنان گردشگران خارجی بودند.
 
صدها تن نیز در مسیرهای کوهستانی گرفتار شدند. امدادگران سرانجام این افراد را نجات دادند و همچنان برای یافتن اجساد تلاش می کنند.
 
به گفته یکی از مقامات آژانس تراکینگ نپال این کشور هیچ مکانیسم هشدار آب و هوایی ندارد تا به کوهنوردان در زمان شرایط بد آب و هوایی هشدار دهد.
 
پل شریدان یکی از نجات یافتگان طوفان می گوید هیچ چیزی دیده نمی شد و آسمان تغییر رنگ داده بود . شرایط به اندازه‌ای بد بود که زندگی همه ما به خطر افتاده بود. نبود سیستم هشدار موجب مرگ بسیاری از افراد شده است.
 
در برابر این انتقادات نخست وزیر نپال از تلاش برای راه اندازی سیستم ملی هشدار و اطلاع رسانی در مورد شرایط جوی به کوهنوردان خبر داد.
 
کشته شدن شش راهنما در ماه آوریل در کوه اورست تاثیر زیادی بر صنعت گردشگری این منطقه گذاشت.


  



نوشته شده در تاریخ 93/7/26 ساعت 4:18 ع توسط anahita


اولین بار یک زن مسن تشخیص داد که آنه لیز توسط شیاطین تسخیر شده است، او متوجه شد که آنه لیز از تصویر عیسی(ع) دوری می‌کند و از نوشیدن آب مقدس طفره می‌رود...

آنه لیز میشل، متولد سال 1952 و فوت شده در 1976. دختری که بسیار از افراد پذیرفتند که او توسط شیاطین تسخیر شده است!
ادامه مطلب...

  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ