سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...I am alone
1 2 >
نوشته شده در تاریخ 93/9/7 ساعت 9:23 ع توسط anahita


هنوز که هنوزه با فوت مرتضی پاشایی زیاد کنار نیومدم....

اینم یه چند تا عکس از مرتضی پاشایی...."خواننده ی محبوب من"

عکسهای مرتضی پاشایی !

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/9/7 ساعت 9:18 ع توسط anahita


روز 28 آبان ماه سال جاری زنی با مراجعه به کلانتری 104 فلسطین به مأموران اعلام کرد کیف پول، طلا و مدارک شناسایی‌اش در یک مانتو فروشی از سوی کسی که مدعی استخدام منشی برای دفتر محل کارش بوده به سرقت رفته است. ردیابی دزد فریبکار با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه هفت تهران، در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


زن جوان وقتی پیش روی تیم تحقیق ایستاد، گفت: چندی پیش با دیدن آگهی کار مبنی بر استخدام منشی در دفتر وکالت واقع در نزدیکی میدان امام خمینی(ره) با شماره تلفن تماس گرفتم؛ بعد از صحبت کردن درخصوص شرایط کار و به توافق رسیدن، به بهانه خرید لباس فرم با کسی که تصور می‌کردم قرار است برای وی کار کنم قرار ملاقات گذاشته و با این مرد به قصد خرید مانتو به میدان هفت تیر رفتیم؛ پس از انتخاب مانتو در یکی از مغازه‌های مانتوفروشی، قصد داشتم برای امتحان کردن مانتو به داخل یکی از اتاق‌های پرو بروم که ناگهان مرد جوان خواست کیف دستی مرا نگه دارد، پذیرفتم و وقتی از اتاق پرو بیرون آمدم دیدم از آن مرد خبری نیست و متوجه شدم کیف دستی‌ام که داخل آن پول، گوشی تلفن همراه، طلا  و مدارک شناسایی‌ام بود به سرقت رفته است.

کارآگاهان وقتی شنیدند این زن با مرد فریبکار به مانتوفروشی رفته است بررسی دوربین‌های مداربسته کلید خورد و مأموران چهره دزد را به دست آوردند.
منبع:شهر خبر


  



نوشته شده در تاریخ 93/9/7 ساعت 9:17 ع توسط anahita


به گزارش پارسینه،  ربابه غفارتبریزی در رابطه با مشکلات زنان مطلقه بعد از طلاق گفت: متاسفانه بعد از طلاق برای بانوان مشکلات بسیاری به وجود می آید که از جمله آن می‌توان به از بین رفتن اعتماد به نفس، افسردگی ، درخواست بازگشت به زندگی قبلی خود هرچند مخدوش، مشکلات مالی و مسکن، بی اعتمادی مردم و جامعه به آنان اشاره کرد.

این روان‌شناس بیان داشت: از آنجا که بانوان بسیار آسیب‌پذیرتر از آقایان هستند و این آسیب پذیری بعد از طلاق به دلیلی مشکلات و ناهموار های بوجود آمده افزایش پیدا می کند ادامه داد: بنابراین بانوان مطلقه بهتر است اگر قصد ازدواج مجدد دارند زندگی خود را در خانه پدری ادامه دهند و به سمت مجردی زندگی کردن و تنها بودن نروند تا کمتر مورد گزند عوامل خارجی قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: بانوان مطلقه می‌توانند برای داشتن زندگی آرام و بی‌دردسر با کمک گرفتن از افراد دانا و دلسوز و مشاوره با این طرز فکر اشتباه و نادرست در مورد خود مبارزه کنند.

تبریزی با بیان اینکه خانواده‌ نقش بسزایی در از بین بردن تفکرات اشتباه و نادرست و حمایت از این گروه از بانوان را بعد از طلاق دارد ، خاطر نشان کرد: البته علاوه بر خانواده خود شخص نیز باید توان مبارزه خود را بعد از طلاق با افراد نادان و جامعه افزایش دهد.

منبع:شهر خبر



  



نوشته شده در تاریخ 93/9/7 ساعت 9:14 ع توسط anahita


دو خودروی جدید کمپانی BMW در ایران شامل X4 (مدل شاسی بلند) و 420 به تازگی وارد کشورمان شده اند.

http://sobhanehonline.com/files/fa/news/1393/9/7/53991_776.jpg

منبع:شهر خبر



  



نوشته شده در تاریخ 93/9/7 ساعت 9:10 ع توسط anahita


به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، شبکه خبری دویچه‌وله این لیست را مطابق شرح ذیل منتشر کرده است:

نروژ مرفه‌ترین کشور جهان


کشورهای اسکاندیناوی برای هفتمین‌بار پیاپی در صدر این جدول قرار دارند و نروژ از سال 2010 همچنان در همه عرصه‌ها مرفه‌ترین کشور جهان است.

سوئیس ثروتمند‌ترین کشور جهان


طبق لیست انستیتوی "Legatum" سوئیس ثروتمند‌ترین کشور جهان است. با این حال در رتبه دوم مرفه‌ترین کشورها قرار دارد، زیرا این کشور به لحاظ وضعیت آموزشی در رتبه 21 جهان قرار گرفته است. جالب این‌که عملکرد دولت سوئیس اما رتبه نخست در سراسر جهان را به دست آورده است.

نیوزیلند، کشور آزادی‌های فردی

نیوزیلند به لحاظ قدرت اقتصادی در رتبه پانزدهم و به لحاظ سیستم بهداشت و سلامت حتی در رتبه بیستم جهان قرار گرفته، اما به لحاظ آزادی‌های فردی در جایگاه نخست جهان قرار داد و در مجموع در لیست انستیتوی لگاتم رتبه سوم را احراز کرده است.

ادامه مطلب...


  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ