سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...I am alone
1 2 >
نوشته شده در تاریخ 94/6/17 ساعت 9:54 ع توسط anahita


کمپانی LG درست همین چند هفنه پیش،اخباری مبنی بر موفقیت در به دست آوردن نمایشگرهای OLED قابل انعطاف منتشر کرد.این کمپانی با حمایت دولت کره جنوبی و با کاهش هزینه های تولید و صادرات محصولات مبتنی بر OLED توانای های بهتری برای رقابت در بازارهای جهانی را بدست آورد.با اینکه قیمت های تلویزیون OLED همچنان بالا بوده و برای بسیاری خرید آن ناممکن است،اما ال جی با تمرکز بر بافت اصلی OLED علاقمند به ساخت و ابداع نمایشگرهای جدید است.در واپسین روزهای نمایشگاه IFA 2015 این کمپانی یک صفحه نمایشگر عجیب را معرفی کرده است!


  



نوشته شده در تاریخ 94/6/17 ساعت 9:52 ع توسط anahita


تهران-ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی کوروش خسروی را به عنوان دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برای دوره های دوازدهم،سیزدهم و چهاردهم منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم محمد فرهادی خطاب به کوروش خسروی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی بر مبنای بند دو ماده 11 آیین نامه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ورئیس جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و تایید معاون محترم پژوهش و فناوری وزارت متبوع به موجب این حکم به عنوان دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برای دوره های دوازدهم ،سیزدهم و چهاردهم منصوب می شوید.
جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت، نوآوری و فن آفرینی و شناسائی و تشویق ایرانیان فن آفرین سراسر جهان، اردیبهشت هر سال همزمان با سالروز بزرگداشت شیخ بهایی در اصفهان برگزار می شود.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 94/6/17 ساعت 9:51 ع توسط anahita


هران- ایرنا- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر ازدواج آسان جوانان گفت: امروز شاهدیم مراسم پرهزینه و روکم کنی جایگزین سنت ها و آداب و رسوم زیبای ازدواج شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در همایش دو روزه خانواده سالم، جمعیت و توسعه پایدار افزود: یک سری قید و بندها که نه قانونی و نه شرعی است باعث شده هر روز بر شاخ و برگهای مراسم ازدواج افزوده شود در حالیکه باید برای جلوگیری از این مساله و تشویق و ترغیب جوانان به این پیوند آسمانی تغییرات فرهنگی صورت گیرد.
وی با تاکید بر تغییر این فرهنگ از خانواده ها اظهار داشت: یکی دیگر از مسائلی که خانواده ها را برای ازدواج دختران با مشکل روبرو کرده موضوع جهیزیه است در حالیکه در قانون مدنی تهیه وسایل زندگی بر عهده مرد است .
معاون رییس جمهوری با بیان اینکه امروز خانواده ها از صفر تا صد جهیزیه دختران را خود فراهم می کنند اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که بیشترین مراجعات را متوجه معاونت زنان و امور خانواده کرده تهیه جهیزیه خانواده ها برای فرزندان است در حالیکه پیگیری این مساله در حیطه ماموریت کاری ما نیست .

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 94/6/17 ساعت 9:49 ع توسط anahita


اهر - فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: پلیس برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید آمادگی کاملی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحیم محمدی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس برای بازگشایی مدارس در سالتحصیلی جدید آمادگی کاملی دارد، گفت: ماموران نیروی انتظامی ضمن همکاری با آموزش و پرورش با متخلفان بطور قاطع برخورد می کند. ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 94/6/17 ساعت 9:47 ع توسط anahita


رشت - مردی 61 ساله اهل روستای بهمبر شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان، بر اثر نیش زنبور وحشی (هفت گز) جانش را از دست داد.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با تأیید این موضوع گفت: این مرد پس این که دستش توسط زنبور وحشی گزیده شد، دچار شوک آنا فیلاکتیک و آرست قلبی و تنفسی شد که این دو عامل، ظرف مدت شش دقیقه سبب مرگ مغزی او شد. ادامه مطلب...


  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ