سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...I am alone
نوشته شده در تاریخ 94/6/17 ساعت 9:52 ع توسط anahita


تهران-ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی کوروش خسروی را به عنوان دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برای دوره های دوازدهم،سیزدهم و چهاردهم منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم محمد فرهادی خطاب به کوروش خسروی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی بر مبنای بند دو ماده 11 آیین نامه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ورئیس جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و تایید معاون محترم پژوهش و فناوری وزارت متبوع به موجب این حکم به عنوان دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برای دوره های دوازدهم ،سیزدهم و چهاردهم منصوب می شوید.
جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت، نوآوری و فن آفرینی و شناسائی و تشویق ایرانیان فن آفرین سراسر جهان، اردیبهشت هر سال همزمان با سالروز بزرگداشت شیخ بهایی در اصفهان برگزار می شود.


از آنجا که شیخ بهاء الدین محمد عاملی از مفاخر بزرگ جهان اسلام و منشاء خدمات ارزشمند علمی، فرهنگی و عمرانی در ایران بوده است، به پاس ارج نهادن به این عالم فرزانه و زنده نگه داشتن یاد او این جشنواره به نام جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی نامیده شده است. 
جشنواره کلیه زمینه های فن آفرینی اعم از فنی و مهندسی، پزشکی و بهداشت، علوم پایه، کشاورزی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، خدمات و ... را در بر می گیرد و به گروه یا تخصص خاصی محدود نمی شود و برای شرکت در این جشنواره هیچ محدودیت سنی، جنسیتی یا تحصیلی وجود ندارد. محدوده جغرافیایی این جشنواره به کشورمان محدود نبوده و ایرانیان فن آفرین مقیم خارج که بعضاً موفقیت های بزرگی نیز در این راه کسب کرده اند به جشنواره دعوت شده و در بخشهای مختلف آن شرکت داده می شوند. 
این جشنواره در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه ای برگزار شده که بخش مسابقه ای شامل شناسایی برترین فن آفرینان، برترین طراحان کسب و کار و برترین حامیان فن آفرین و بخش غیرمسابقه ای شامل نمایشگاه، بورس ایده و سمینارهای آموزشی می باشد. امید است از این رهگذر بتوان همکاری بیشتر ایرانیان کارآفرین مقیم خارج را با ارکان مختلف فن آفرینی در کشور فراهم کرد.

 

منبع:

شهر خبر



راز...   







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ