سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...I am alone
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 93/8/14 ساعت 5:0 ع توسط anahita


بوشهر- ایرنا - براساس اعلام روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم بوشهر، علت فوت دو کارگر شرکت پیمانکاری جم صنعتکاران استنشاق گاز نیتروژن موجود در راکتور این مجتمع بوده است.

روابط عمومی این شرکت روز چهارشنبه با انتشار گزارشی اعلام کرده است که این دو کارگر عصر روز گذشته برای تمیز کاری وارد راکتور شده بودند که بر اثر استنشاق گاز نیتروژن جان خود را از دست دادند.

براساس همین گزارش، واحد الفین پتروشیمی جم هنگام وقوع حادثه به دلیل نقص فنی کوتاه مدت و تعمیرات روتین از سرویس خارج بوده و تمیزکاری سایت و راکتور در اجرای تعمیرات روتین صورت گرفته است.

اسامی حادثه دیدگان "حسین حیدری" و "محمود جعفری" اعلام شده است.

پتروشیمی جم در منطقه ویژه اقتصادی انرزی پارس در شهرستان عسلویه استان بوشهر واقع است.

منبع:شهر خبر



  



نوشته شده در تاریخ 93/8/14 ساعت 4:59 ع توسط anahita


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به دنبال متاثر شدن 11 استان کشور از برف و کولاک در 4 روز گذشته به 2 هزار و 500 نفر از هموطنان خدمت‌رسانی کردند.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/8/14 ساعت 4:57 ع توسط anahita


زن جوان زمانیکه پس از یک قهر طولانی به همراه دوستش به خانه برگشت نمی دانست که از سوی شوهرش مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/8/14 ساعت 4:56 ع توسط anahita


مشهد - ایرنا - فرمانده انتظامی خواف گفت: فردی که بیش از 70 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 93/8/13 ساعت 5:33 ع توسط anahita


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که در حالت مستی اقدام به قتل دوستش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ساعت 2 بامداد روز دهم مهرماه امسال ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری در پارک سنبل به کلانتری 114 غیاثی اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری بین چهار جوان صورت گرفته و طی آن دو نفر مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند. ادامه مطلب...


  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ