سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...I am alone
نوشته شده در تاریخ 93/9/7 ساعت 9:17 ع توسط anahita


به گزارش پارسینه،  ربابه غفارتبریزی در رابطه با مشکلات زنان مطلقه بعد از طلاق گفت: متاسفانه بعد از طلاق برای بانوان مشکلات بسیاری به وجود می آید که از جمله آن می‌توان به از بین رفتن اعتماد به نفس، افسردگی ، درخواست بازگشت به زندگی قبلی خود هرچند مخدوش، مشکلات مالی و مسکن، بی اعتمادی مردم و جامعه به آنان اشاره کرد.

این روان‌شناس بیان داشت: از آنجا که بانوان بسیار آسیب‌پذیرتر از آقایان هستند و این آسیب پذیری بعد از طلاق به دلیلی مشکلات و ناهموار های بوجود آمده افزایش پیدا می کند ادامه داد: بنابراین بانوان مطلقه بهتر است اگر قصد ازدواج مجدد دارند زندگی خود را در خانه پدری ادامه دهند و به سمت مجردی زندگی کردن و تنها بودن نروند تا کمتر مورد گزند عوامل خارجی قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: بانوان مطلقه می‌توانند برای داشتن زندگی آرام و بی‌دردسر با کمک گرفتن از افراد دانا و دلسوز و مشاوره با این طرز فکر اشتباه و نادرست در مورد خود مبارزه کنند.

تبریزی با بیان اینکه خانواده‌ نقش بسزایی در از بین بردن تفکرات اشتباه و نادرست و حمایت از این گروه از بانوان را بعد از طلاق دارد ، خاطر نشان کرد: البته علاوه بر خانواده خود شخص نیز باید توان مبارزه خود را بعد از طلاق با افراد نادان و جامعه افزایش دهد.

منبع:شهر خبر



راز...   







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ